INFINITY IMAGING

FOLLOWERS

Thursday, February 3, 2011

~Angan-Angan Dalam Hidup~

Berangan....korg semua mesti penah berangankan....



Tapi apa yg korg angankan tuh???
  • Nk berjaya dlm hidup?
  • Nk banyak duit?
  • Nk umah besar?
  • Nk kereta besar?
  • Nk boyfriend nsem mcm tom cruise?
  • Nk girlfriend cute mcm jessica alba?
  • Nk jadi artis?
 

 






Hahaha....rasa nyer tuh semua salah satu menda yg selalu org len angankan...betul x??? 
Macam ak selalunya berangan nk berjaya lam pelajaran....tapi taim ak berangan tuh xkena ngan tempat kot....taim tuh ak lam JAMBAN...duk tgh2 sedap memerut tuh...ak pun sempat lagi berangan then ak pun pasang laa niat..."Jap lagi nk study laa..." "Jap lagi nk kasi siap ler semua assignment yg ada..." Jap lagi nak baca buku laa..." hahahaha....


Xpun taim tgh mandi....ak berangan menda yg sama...nk berjaya lam pelajaran laa katakan....tapi disebabkan berangan lam JAMBAN....kuar2 jer JAMBAN...niat baek ak tadi semua nyer ntah pegi mana...biasa laa org panggil niat kat tempat yg salah x dpt berkat kot....last2 ak gi main DOTA...xpun tido terus....tapi taim nk tido tuh...ak sempat gak berangan....ak selalu berangan yg best2 taim sebelum nk tido...cam ada duit banyak n leh beli macam2 yg ak nk kat dunia nih....tapi ak berangan mcm tuh supaya ak leh cepat tido...haha...so angan2 jer laaa....so nih org panggil angan-angan mat jenin ler kot..tapi mat jenin moden ler k....ahahaha....
<nasib laa final exam leh jawab lagi>


Tapi xper...angan2 ak tuh semua menda2 yg positif....sebab dengan berangan gambaran yg kita berjaya taim masa depan akan dpt membakar semangat kita untuk mencapai angan-angan yg kita angankan sebab fikiran manusia dipenuhi dengan gambaran-gambaran dan bukannya perkataan. So penuhi lah fikiran korg dengan angan-angan kejayaan korg taim masa depan. Tapi jgn ler berangan jer tanpa usaha dan perancangan n lagi satu...jangan berangan lam JAMBAN okeh...hahaha....


~SekiaN~


P/S:korg lak selalu berangan apa...n...kata mana korg taim berangan tuh?


2 comments:

Hayati Hamzah said...

hahahha nk tom cruise -_-

Raja Asyman Hideaki said...

haha...ambik laaa....nih mesti jenis berangan lam JAMBAN gak kan...haha....